Stor utrulling av nytt Sats-konsept

Sats

Fra Fresh Fitnesstil Sats Base

Visste du at flere av landets Fresh Fitness sentre blir Sats Base? Konseptet har en frisk og fargerik profil, og det pågår for tiden en stor omprofilering av 4 sentre. BrandFactory har blant annet levert; vindusdekor, veggtapet og akrylskilt. Vi har jobbet tett med designbyrået og kommet frem til gode folieløsninger og synlig skilting. I tillegg skal BrandFactory levere til flere spennende Sats-konsepter, som ferdigstilles i Norge, Sverige og Finland.

 

Ta kontakt med Hans Petter om dette var interessant

Hans Petter Schoubye

Hans Petter Schoubye

Key Account Manager

906 35 336 hans.petter.schoubye@brandfactory.no
Cad, selvklebende folie

En fargerik profil

Sats Base har en spennende profil med utsmykning i form av typografi og bilder. BrandFactory har levert løsninger i større og mindre skala. Vi har levert alt av foliebehov, som diverse informasjonstekster, veggtapet og vindusdekor. BrandFactory har også levert alt av papirmateriell.

 

Kort leveringstid -vellykket resultat

LED-skilt

Kompetanser i bruk

LED-skilt

13 sentrepå 4 måneder

Samarbeidet med Sats startet rundt november i fjor, hvor 2 sentre skulle redesignes innen 1. januar 2018. BrandFactory mestret oppgaven med en hektisk og kort tidsramme. Med dette beviser vi igjen hva vi er best på – kort tidsfrist og vellykket resultat. Videre har vi jobbet med utrulling til Fresh Fitness i Finland, hvor vi omprofilerte 7 sentre på 8 uker. Totalt har vi omprofilert 13 sentre, over en periode på 4 måneder. Fremover venter flere spennende omprofileringer av forskjellige Sats-konsepter i Norge, Sverige og Finland.

Cad, selvklebende folie
  • BrandFactory har fått ny visuell identitet

    Nyhet

    Ny identitet – samme navn, samme mennesker, samme tjenester og samme innovative tilgang til design, prosess og kvalitet. Vi er stolte av og endelig presentere vår nye og moderne identitet. BrandFactory Norge beholder navnet som vi har hatt siden oppstarten i Norge i 2004, noe vi er veldig fornøyd med.
  • Ny profil – bedre resultat

    Prosjekt

    I 2014 inngikk BrandFactory en avtale med Olav Thon Gruppen som inneholdt levering av skilt og dekor innvendig og utvendig. Først ut var Amfi Brotorvet som ønsket en omfattende omprofilering innvendig med henvisningskilt, veggskilt, pyloner og dekorasjon i form av print på folie.
 ? 
Trenger du hjelp?