FORBEDRET KOMMUNIKASJONEN MED SINE KUNDER
ET SHOWROM MED ALT EKSTRA
Sortera ønsket å lage et showroom hvor de kunne møte kundene sine og vise frem hele sitt tilbud/sortement.
BrandFactory fikk i oppdrag å komme med en ide om hvordan de best kunne kommunisere sine tre ulike merker (Sort, Big Bag, Åkerisäken), som alle tilbyr lignende tjenester men til forskjellige målgrupper i ett og samme lokale. Vi løste det gjennom trykt kommunikasjon der det ble lagd små utstillinger rundt alle tilbud i de store, nye lokalene deres.
VÅR LØSNING
Vi valgte å kombinere trykk og digital kommunikasjon for å effektivt variere merkevarer og tilbud avhengig av hvilke målgrupper som befinner seg i lokalene.
OM SORTERA
Sortera Group er et firma som gjennom sine tre forretningsområder (Resirkulering, Industri og Materialer) er en av de fremste og mest spesialiserte aktørene innen bygg- og anleggsavfall i Sverige. Sortera streber etter å være den fremste miljøentreprenøren i bransjen og stadig redusere utslpp og miljøpåvirkninger i samtlige av sine bedrifter.
TOUCH BORD
Med et liggende berøringsbord fra NEC kombinert med en 80 tommers skjerm på veggen, kan Sortera velge hvilket merke de for øyeblikket vil vise og selge, avhengig av hvilken målgruppe som er i rommet. Med en berøring over bordet kan du “laste opp” materialet du vil vise til alle i rommet via skjermen.
ALL VÅR KOMPETANSE
Vi har kombinert nesten all vår BrandFactory-ekspertise i dette oppdraget, for eksempel skilting (til og med et håndblåst neonskilt), folie, møbeldesign, Digital skilting, sublimering, trykk på lameller samt offsettrykk, prosjektledelse, idé- og konseptutvikling.