DELI DE LUCA LAGER GOD MAT LANGS VEIEN
4 STASJONER I UKEN I 15 UKER
Den norske kioskkjeden Deli de Luca, som eies og drives av Norgesgruppen, overtok drift av butikk og bilvask på samtlige Esso stasjoner i Norge i 2016. I den forbindelse ble det vedtatt å gjennomføre et profil-og konseptskifte på 60 av de største stedene. Her ble det valgt å satse tungt på veimat med et oppgradert Deli de Luca konsept.
Etter BrandFactory vant anbudsrunden startet et intenst arbeid for å få besluttet alle nødvendige detaljer rundt leveransen. Dette var blant annet hva som skulle inngå, kartlegging av de forskjellige stasjonene, fargevalg og løsninger. Parallelt med dette gjennomførte vi en survey på hver lokasjon og startet skisse/tegnearbeidet for å sikre innsending av byggesøknad før sommeren slik at vi kunne få godkjenning før utrulling startet høsten 2016. I nært samarbeid med vår skiltprodusent fant vi frem til løsninger som sikret en uavbrutt gjennomføring når vi først satte i gang.
Hovedprosjektet bestod av full utskifting av alt interiør inkludert VVS, El og flis og malerarbeider. BrandFactory leverte LED-skilt til fasade og innvendig, skiltkasser med LED, Di-Noc folie og vindusfolie.
DETTE SIER DELI DE LUCA
“Gjennomføringen av prosjektet og samarbeidet mellom deli de luca og BrandFactory gikk veldig bra I en hektisk periode hvor det ble bygget hele 4 butikker I uken.”
Marius Kristiansen, Driftsleder Deli De Luca