DIGITALE VERKTØY

BRANDEASY

BrandEasy er paraplyen for alle våre digitale løsninger som hjelper deg med å gjøre ditt daglige arbeid lettere. I vår smarte onlineservice får du blant annet prosjektstyring, informasjonsflyt, ordreoversikt, faktureringshistorikk og 24/7 webshop.

VÅRE DIGITALE LØSNINGER

Når du jobber med stadig skiftende kommunikasjons- og merkevarekonsepter, trenger du et intelligent online system.

Derfor har vi ikke bare utviklet ett, men flere online verktøy som hjelper deg til en enklere prosess, raskere håndtering og til slutt et bedre resultat og ikke minst en god oversikt.

StoreManager, Nettbutikk og fil-deling (via FTP) er samlet under BrandEasy, som er paraplyen for alle våre digitale løsninger.

STOREMANAGER

Med StoreManager får du all relevant informasjon om dine lokasjoner, prosjekter osv. samlet på ett sted. Vi samler oversikten over merkevarer og elementer innen visuelle kommunikasjon, kampanjer, stedsspesifikke filer osv. – alt til din disposisjon 24/7. Du er derfor forsikret om at relevante personer i selskapet alltid har tilgang til riktig informasjon.

Du vil ha tilgang til som inneholder stedsinformasjon, åpningstider, stedsspesifikke dokumenter, tegninger, dekorasjonsplaner, fotoalbum, prosjekter og en liste over butikkspesifikke elementer som skilt, inventar, digitale skjermer og markedsføringsplasseringer – f.eks. vindusstørrelser, rammer osv. Her velger du selv!

StoreManager tilbyr også et rapporteringsverktøy som lar tilpassede rapporter utføres på tvers av all data – og rapportene kan inneholde den informasjon du ønsker. For eksempel:

  • Beskrivelse av hver lokasjon
  • Fasade-/Plantegninger
  • Surveydokumenasjon
  • Bilder
  • Forslagsskisser
  • Skiltstørrelser og antall
  • Steder med bestemte egenskaper
  • Komplet liste over plasseringer og elementer
  • Montasjedato
  • Servicedato

I tillegg har vi et kampanjeverktøy for spesifikke kampanjerelaterte rapporter i Excel, slik at vi enkelt kan håndtere distribusjon og produksjon av store kampanjer. Bare begrenset av data registrert i StoreManager-databasen.

Nøkkelen til vellykkede prosjekter avhenger av åpenhet, tilgjengelighet og kommunikasjon.

For oss er det ikke bare sluttresultatet som definerer et prosjekt. Vi har konseptualister hvert trinn i et gitt prosjekt med en fleksibilitet som gjør at prosjektet kan endres og vokse, men i en kontrollert form. Jo jevnere prosessen er, jo bedre blir resultatet og lettere blir oppfølgingen.

StoreManager har et innebygd prosjektstyringsverktøy hvor vi håndterer prosjektene dine for å gi deg en enkel oversikt og automatisert arbeidsflyt med godkjenningsfunksjonalitet.

StoreManager er utviklet av BrandFactory og fortsetter å vokse med nye funksjoner. Å ha vårt eget utviklingsteam internt gjør at vi kan legge til de mest relevante funksjonene etter dine ønsker og behov.

NETTBUTIKK

Vi har utviklet en nettbutikk hvor du kan bestille varer direkte fra vårt lager 24/7, uten å måtte snakke med en fysisk person i BrandFactory.

Med nettbutikken har du enkel og rask tilgang til alle relevante produkter, detaljerte produktbeskrivelser, bilder, guider og manualer, video, lenker, ordresammendrag, fakturaoppsummering, etc.

Selv om nettbutikken er et standardisert bestillingssystem, er alternativene mange. Hvis du har krav og ønsker som går utover nettbutikkens muligheter, skreddersyr vi gjerne nettløsningen som passer akkurat deg.

Vi har også mulighet til å håndtere tredjepartsvarer for deg via nettbutikken, noe som gjør det enkelt for deg slik at butikkene dine kun trenger å bestille ett sted. Vi sørger for at ordren blir videresendt, håndtert og levert. Nettbutikken er enkel å bruke og letter administrasjon samt sparer tid og penger.

Med vår nettløsning kan vi raskt håndtere og distribuere alle ordrer som gir kort responstid.

Vi sørger for at det alltid er nok materiale for å unngå presserende produksjon og dyre forsendelser. Når varebeholdningen når et minimum, sender vi en e-post – når vi har fått den bekreftet, bestiller vi opp et nytt antall produkter til lager.

Nettbutikken vår gjør hverdagen lettere for kundene som kan bestille varer døgnet rundt og vi sørger vi for at de alltid er oppdatert med riktig kommunikasjon